Dressyr nästa!

Sitter här i Villan med Sandra och lyssnar på musik, alltid trevligt! Stalltjänsten börjar 11.50, det går typ väldigt snabbt nu. Soft! Ja, sen är det dressyrlektion för en "gästtränare" Hon har gått här ett år, förra året. Är från Tyskland men pratar svenska, tack o lov! Ja, jag hoppas det går bra. Alla säger att hon är duktig på att rida iallafalll, hoppas hon är bra på att lära ut med! :) Jag rider med Sandra 13.30-13.50 Lite tråkigt att vi bara får rida 20 min, men vi är ju faktisktganska många, och Sandra ska inte köra för hårt med Celly eftersom hon vaccinerades i förrigår eller något, så då kanske jag får lite extra tid ;) 
 
Jag skulle ju egentligen tagit hit Hedra idag, men mamma kunde inte köra. Lite tråkigt, men jag lever på gårdagen! Hon var så grymt fin! Idag ska hon bara få jogga lite, jag slutar halv 5 så hinner inte rida ut tyvärr. Men imorgon ska vi ut! ch då ska jag nog rida Nimpa med, askul! :)))))
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0