Dålig aktivitet!

Det står väldigt stilla här nu, eller har gjort några dagar. Ska bli bättre!

Igår var jag och Sandra på gymnasiemässan och berättade för alla intresserade hur grymt det är att gå på highland, inte bara skolan utan allt där omkring, hästar, kompisar och ja.. Ni vet sånt som spelar roll!

Sedan åkte vi till Kungsbacka och tåg en fika och sen hem och rida fin ponny! Idag är det hoppträning med skrutten och Nimpa red jag nu på morgonen, när jag kommer till stallet med andan i halsen säger Anna att jag har ridpass, aningen lättad med ja.. Jag hade en kvart på mig att fixa hästen och sådär.. Var inte den enda som var sen in iallafall. Lektionen gick ok, vi körde lite markarbete, småhinder och Nimpa var pigg och lite stark, hade svårt med avstånden men jag lär mig. Inte jätte nöjd men som sagt, det var okej.

Nu ska jag jobba matte!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0