Ändrade planer!

Jag vaknade runt 4 inatt och kände bara att hela frkylningen blivit värre + yrsel och illamående till och från.. Valde att inte gå till skolan idag utan att skriva lite här hemma idag och under helgen, jag hänger alltså inte med Sandra hem i helgen, riktigt tråkigt men jag vill inte ligga där och vara sjuk. Jag får gottgöra henne sedan, för just nu känns det inte jättebra, och jag förväntar mig att det ska bli värre. 
 
Jag hade säkert kunnat rida idag, på ren vilja. Men jag funderar på att longera henne istället. Då får hon röra på sig i helgen också. Jag ska försöka komma upp i sadeln så snabbt som möjligt, senast söndag. Jag måste rida henne innan träningen så vi får en bättre känsla inför nästa helg. Just nu känns det sådär, men jag vet att hon kan hoppa och egentligen inte borde stoppa nu. Fina ponnyn ska även på massage och pysslas om lite extra när jag orkar/har tid. Innan tävlingen. Vi behöver fylla på vårat radital-lager. Det är riktigt bra grejer detdär, både till häst och människa! ;) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0