Åh, gris!

Datorn laggar, jag vill kolla på VD. Upppdaterar snabbt här sålänge.

Nimpa gick fint idag, pigg häst som hoppar stort. Då är det minsann inte så lätt att hänga med, men jag börjar få in det! Hon var riktigt fin idag! Hedra var däremot en riktig liten gris. tredelat eggbett utan martingall och att rida bommar var inte den bästa idén jag fått. Ponny skrutten drog bara upp huvudet och sprang, det blev bättre och bättre på distansen, men jag hade även galoppbommar på böjt spår som vi kom över, dock slängde hon sig bara. Jag borde sätta upp en lång galoppserie så hon lär sig att det inte går att stressa igenom.

Det är bra att blogga, medans man sitter här och skriver så tänker man runt nya vägar och får bra idéer!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0