Världens bästa

Hej där gott folk!
Nu tror ni att det är Sanna som skriver men jag ska vara ärlig och berätta att så är inte fallet.

Sanna som är en mycket duktig tjej ligger och sover i skrivandes stund då vi har skola om ett par timmar. Jag föredrar att se ut som en walking dead zombie i skolan så jag kämpar emot ögonlocken som vill stängas. Vad har vi gjort under kvällen då? Jo, om ni inte är så hetsiga och lugnar ner er lite så ska jag berätta... Men lova att ni lugnar er då.

Det är så att vi har varit riktiga badass och kollat på skräckfilm, skrikit och skrikit lite till. Det slutade med att vi båda grät floder... Eller nja, inte riktigt men nästan.

Vi har även ätit kladdkaka med våran egna William, detta under kvällens gång - gott.

Sen vill jag också tillägga att jag ska sova nu, så att jag inte efterliknar en totaldöd zombie imorgonbitti... Men ni ska veta att det är med sorg i hjärtat jag nu ska lämna detta inlägg och er... Jag hoppas ni kan förlåta mig. Puss på er gosisar <3

P.s har världens finaste ponnyskrutt D.s



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0