Update!

Just, precis nu påår det endel i mitt lilla huvud, vi har testat ett nytt bett på Nimpa som jag är helt emot, tillräckligt emot för att inte ens skriva närmare om det. Me än att jag inte är nöjd med det. Imorgons ka jag tetsa att rida på hackamore och så ska vi testa ett kimblewick, om någon råkar ha ett kimblewick liggandes strl 11,5 eller 12,5 (kommer inte riktigt ihåg vilken storlek hon behöver) Gärna gumiklätt och i närheten av Kba/Rävlanda så säg till, behöver låna ett fr att prova! :) 
 
Idag blir det lite hoppning hemma med mamma och Lott, alltid lika kul! Och imorgon ska Hedra åka på äventyr, hon ska få komma till highland och gå dressyrlektion! ;) 
 
Jag ska verkligen försöka ta mig tid att skriva mera här, men det senaste har jag varit helt slut när vi kommit hem! 
 
På söndag åker jag, Sandra, Hedra och Celly till Mellerud för två veckor praktik, och sedan hänger Celly med mig hem och stannar tills skolan börjar ungefär :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0