Trööööööött

Idag är jag riktigt seg, har visserligen nyss vaknat men endå, det är en seg dag idag! Nimpa ska ridas ut, mest troligt på travbanan.. Men jag har ingen att rida ut med "yay"!

Sedan ska jag hem och fixa vårat stall, Hedra vilar idag och jag ska fixa lasthjälp imorgon och så ska Micke köra mig och Hedra till BoRK för hubertusjakt! Ska bli riktigt mysigt! Misstänker att jag kommer behöva något starkare på henne än mitt kära eggbett men har inte bestämt mig om det blir pelham eller hackamore ännu ;)

Jag ska även gå ut och gå minst 30 min med Daphne om vädret tillåter, det är så mysigt, och nyttigt för oss båda! ;) jag ska kolla med rektorn om jag får ta med mig Daphne hit nån dag i veckan, Tuva ska in på operation så hon ligger antagligen över någon dag på djursjukhuset och då känner jag mig elak om Daphne ska vara helt ensam :((

Vi fick mysigt nattsällskap jag och Sandra, Höglandas egen lilla Simba, så grymt mysig! Vi somnade gott ihop ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0