Sanna + Epa + borås = <3?

Åh, jag är vääldigt nära på att ta min lilla tuffa Epa och brumma iväg till Borås ridhus och fota ponny SM! Det kan väll endå inte vara inträde va? :s 
 
Igår var det ju hubertusjakt, grymt roligt! Hedra var så gryts strak så jag fick knappt stopp på henne trots att jag hade pelhamet, kände mig grymt elak när jag kollade munnen efteråt ch hon bitit sig i tungan, men jag såg inget mera iallafall. Hon får gå på hacket till tungan är bättre! En veterinär ska komma och kolla tänderna på tisdag så då får han kolla hur hon ser ut.. Iallafall hade vi grymt roligt, Hedra var dunderpigg och taggade som aldrig förr. När vi stannade för att vänta in en tjej så ville hon verkligen inte stå stilla, och när vi skulle gå igen började hon trippa jätte mycket och trodde att vi skulle galoppera.. knäpp ponny <3 Hon var iallafall fin om man bortser från att hon var så stark i galoppen. 
 
Och ja, nu ska jag ragga upp Sanna och så ska vi åka och fota SM eller något, cya! :*
 
Lisen och Mtarix på Borås Grand Prix i våras! :) den hästen alltså, omnomnom!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0