Sååå taggad, men sååå oförberedd!

Jag är så grymt taggad inför praktiken, hur ommer det se ut? Vad kommer det vara för hästar, folk osv? Exakt vad kommer vi få göra? Åh, frågorna är alldeles för många, men på söndag åker vi! Vi har morgoen i stallet så när allt är klart där så packar vi in allting och drar till Kungsbacka för att hämta Celly och Sandra! Sedan bär det av till Mellerud! Men jag måste nog erkänna att jag är helt oförberedd än sålänge, det är typiskt mig att göra allting i sista stund, typ som arbetet jag ska skiva på en timme nu innan jag måste åka. (som ska in idag) Ikväll stannar jag på Highland för mys och plugg, och så ska jag packa imorgon, även hoppning står på schemat, tagga! 
 
Nej, nu måste jag lägga ner, jag ska skriva om "Nya arter" till Biologin, wish me good luck! ;) 
Jusste, måste ringa hon som vi ska praoa hos och säga när vi kommer och sådär, och om det är något speciellt. Men jag överlåter nog det till Sandra som har mejlat lite med henne :) 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0