Minns ni?..

Ja, minns ni att jag berättade att jag skulle ge er grym update under mina två praktikveckor? Vi får tyvärr se hur det går... Vi är inte på det mest tekniska stället, jag har fått koppla upp datorn till mobilens internet, för det finns inget... Därav är det väldigt segt.. Vi har inget rinnande vatten där vi bor, det får vi hämta ute i stallet, likaså gäller dusch och toalett... Detta ska bli riktigt spännande! ;)

Vi har vart ute och myst lite med hästarna och skrittat dem lite i den mörka paddocken ;) Klockan är bara 19.42 men jag kan ju säga att det känns som att den är 10-11 eller något.. Heja oss!

Imorgon ska vi upp och börjar klockan 7, innan dess ska våra ponnysar ha sin mat och så, hage får vi se hur vi löser.. De ska få gå tillsammans mest troligt, Piff och Puff som dem kommer få kallas! ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0