Idé!

Jag fick nyss en grym idé! För att ni ska få lära känna mig lite mera, så tänkte jag köra en "daglig utmaning," i en vecka ska jag skriva någonting, Jag skulle dock behöva hjälp att hitta ämnen att skriva om! Har redan lite förslag, men jag behöver flera! :) 
 
1. Vem är Sanna Altesson? 
2. Vem är Hedra? 
3. Varför just Hedra?
4. Vad har vi för mål, kortsiktigt och långsiktigt. 

Det är väll det jag kommit på hittills.. Ge tips, alla förlag är välkommna, får jag bra tips som är bättre än mina, kanske inte jätteintressanta förslag så byter jag ut!  Kom igen, hjälp mig nu! Jag ska få upp motivationen att skriva så bloggen blir lite mer intressant! 
 


Kommentarer
Elin

Skulle vara kul om du skrev ett inlägg varför du valde just Hedra!:D

2012-11-08 @ 20:48:32
URL: http://elinnlambert.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0