Hemfärd...

Är tvungen att avbryta praktiken tyvärr.. Flög av Celly när jag skulle hoppa henne i Torsdags och skadade ryggen, så nu hugger det i ryggen så fort jag råkar sträcka lite för mycket. Det har blivit bättre och bättre men idag var det värre igen, hatar mitt liv osv.

Ska åka hem imorgon och så får vi kolla upp ryggen så fort som möjligt, hoppas verkligen jag får ett läkarintyg på ryggen, annars måste jag ta igen praktikveckan som är kvar på skolan (yay?)

Riktigt tråkigt att behöva åka hem, men när man inte kan göra något så är det ingen idé att vara kvar. Känns hemskt att knappt kunna skritta min egen häst, så mest troligt ska jag gå promenader med henne nu ett tag sen får hon sin vintervila lite tidigare än vad jag tänkt mig. Celly måste dock hållas igång, hur vet jag inte ännu men vi får se... Fixar detta på något sätt... Hade en grym första vecka iallafall, fått rida fina hästar och haft den bästa praktiken hittills!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0