Full fart på Höglanda!

Idag har det varit full fart! Först väckte mamma mig 07:30 och drog upp mig till Änglahoppet, sedan hem och åka till stallet, red min lilla skruttponny som var lite allmänt jobbig idag. Sedan åkte jag till Höglanda och så var det typ direkt ner till stallet och kollade när Jossan red Kelsay, sedan fick jag testa lilla krutponnyn med, superfin verkligen och helt godkänd första gång frånsida sida iallafall! ;) sedan fick jag känna på Celly för att Sandra tyckte hon var stel så vi diskuterade lite om det, stackaren sitter nog fast någonstans :( och så var det Nimpas tur, hon hade nog laddat energi hela veckan eller något, kunde inte få ut direkt mycket.. Försökte bara få henne att slappna av :)

Fått färgat håret nu med, men ja... Har inte hunnit kolla mig i spegeln hur det ser ut ännu ;)

Bjuder på en söt bild på Kelsay!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0