Duktig ponny!

Nu börjar dagen lugan ner sig, klockan är bara 8, riktigt skänt att det börjar lugna sig såpas "tidigt" Stallet är fixat, det enda som är kvar är att låta fantasin flöda lite extra, ni förstår att jag och Sandra ska göra en grym kort-skräckfilm! Tankarna har börjat snurra ovh det kommer bli grymt! V har grymma kopmisar som gärna är med, awesome! Filmen kommer självklart ut här somsmåningom, den ska vara klar tlls nästa fredag. För sedan åker vi på praktik i två Veckor, den 18 åker vi till Mellerud med våra små ponnisar, och som det ser ut nu får jag med mig en ponny extra hem också som jag ska behöva dras med hela vintern ;) 
 
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, det har ju inte kommit någon ny design pga. ett stort problem som jag försöker lösa, det är bannemig inte lätt! Men ja, om någon där ute är grym på att koda så mejla! [email protected] uppskattar all hjälp jag kan få! :) 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0