Back @ home!

Äntligen hemma, ledig denna veckan pga ryggen. Om jag inte vill åka och ta igen sådant jag missat.. Men jag tror faktiskt att jag har lämnat in det jag ska, lite stolt! ;) 
 
Ryggen är bättre idag, efter nått litet dunderpiller och voltaren+radital igårkväll. Känner mig verkligen klen som åkte hem från prakytiken, men jag känner mig verkligen inte så bra att jag skulle kunna jobba i stallet nu.. Bara att mocka hos ponnysarna kommer bli jobbigt idag, så detta kommer bli spännande! Jag ska försöka skritta lite på Hedra, eventuellt longera henne. Och så får jag longera Celly också, det har hänt mycket i helgen, och därför har hon inte rört på sig mer än i hagen sedan i torsdags. 
 
Jag ska försöka rensa datorn nu, och få plats med bilder från praktiken! ;) prio 1 för pengarna jag kommer få nu när jag fyller år på lördag är nog en extern hårddisk, en riktig. Funkar den inte dör jag, är grymt sugen på en ny dator. Men hur som helst måste jag endå lägga över alla bilder på nån hårddisk. CD skivo kommer bli för jobbigt ;) 
 
Ryggen ska kollas upp när mamma kommit hem med, känns inte bra dethär, även om det är bättre idag igen. (Finns ju endel anledningar menar jag...) Kändes i ryggen dock när man körde till kungsbacka och tillbaka, ouch! 
 
Gabbi <3 
 
Fina Mårten! <3
 
Joshua :* Helt grymt fin häst detdär! 
 
Toppen, såå fin han med! *u*
Joshua <3
 
Söt Mårten <3 
 
Vad har jag lämnat egentligen? /jävla rygg. //Arg tjej.)


 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0