Tomt här!

Det är lite tomt på uppdateringsfronten just nu. Jag har ingen större inspiration till att skirva så mycket, men jag ska försöka bättre mig, ett fint nyårslöfte va? ;) Mellandagarna har flygit förbi och snart börjar skolan igen! Jag tog även mod till mig igår och gjorde min "andra" pierding! (O man räknar bort 3 st i öronen) Denna gången var det tungan som blev utsatt, och jag kan meddela att om ni funderar på att pierca tungan så gör det, det gör inte så ont faktiskt.. Det känns nästan som ett getingstick, men så fort piercingen är i är det värsta över. Det värker lite och staven är väldigt lång så det är lite jobbigt ibland, men det är värt det! 
 
Nej, jag ska minsann sätta mig och få lite inspiration! Det ska även komma upp film någon gång från när jag och Celly hoppade.. Hon var riktigt duktig! 
 
printad från filmen! :') 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0