Roligt, roligt!

Har inte updatera på ett tag nu, helt enkelt för att jag inte haft nånting att skiva om. Celly går bra,  hon var lite pigg igår men ja, jag lever! ;)
 
Fyllde år i lördags så fick ett par nya stövlar, eftersom de gamla gav upp helt nu i torsdags eller när det var. Fick även 500 kr och 300kr presentkort på hööks! :) 
Fick ett par nya Bocaj, så grymt glad! Ska se om jag har lite att uppdatera, flög ju av Celly på praktiken, och har fortfarande ont i ryggen, så rider knappt nånting. Hedra har i princip gått i vilan nu, hon har ont i ryggen så har tömkört lite, och nu ska jag mest gå med henne, och gosa så ska hon få vila några veckor nu, vet inte hur länge hons ka vila, men 2-3 veckor iallafall. Då ska hon även bli behandlad med liniment så att ryggen ska bli bra. Lite tråkigt att inte kunna rida på min lilla pärla, men hon behöver vila nu! :) 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0