Lov, jul, nyår, fullt upp osv!

Jag har inet suttit vid datorn sen i torsdags, känns helt okej faktiskt! Känner mig riktivt duktig, med tanke på hur grymt datorberoende jag var för något år sedan. Men nu har jag å andra sidan fullt upp hela dagarna, och föedrar att ligga och slappa i soffan istället för att plocka upp datorn och hålla på. Men nu är det lov, och jag hoppas att få iallafall lite mer tid över. 
 
Det tar lng tid att ta hand om 2-3 hästar per dag, bara stallet inräknat då alltså. Idag har jag skrittat några varv runt stallet på Hedra, broddat henne, mockat 3 boxar och fixat vatten till två av dem, fixat höet i hagen och lunchat. Trots att jag hållit igång hela tiden har jag varit i stallet från ca 13-17. Och jag är inte så seg, faktsikt, inte idag iallafall! Det tar på en att ha 3 hästar at ta hand om, jag hade räknat med mer tid i stallet.. Men inte såhär mycket! Tänk när Hedra ska sättas igång också, fullt upp från morgon till kväll! ;)
 
Celly ska få hoppa i veckan, hittat min väst och mamma har pratat med sin kopmis så hon ska komma och hålla lite träning i veckan! Ska bli spännande att se vad hon säger om den lilla dunderponnyn! Mamma ska få filma, och så ska hon få filma när jag rider dressyr någon dag med. Vi måste fixa fvideor då lilla damen ska sättas ut på annons i januari-februari någon gång, letar ni unghäst så vänta. Lilla ponnyn med ett stoooort hjärta, lättlärd och vill verkligen förstå vad man menar! En underbar kompis, verkligen! 
 
Jag måste komma på vilka ja ska köpa julklappar till, och även inhandla dessa. Det kan ju bli spännande! Sknt att mamma har ledig vecka denna veckan, då ska vi nog kunna hinna med en hel del! :) 
 
sötponny, fin bild som jag snott utav Sandra! Moahahahahah 8D


Kommentarer
Sandra

Min snyggingponny ♥ Gosis!

2012-12-17 @ 20:18:16
URL: http://svanholts.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0