12-12-12

Firar den 12 december 2012 med att göra prov och få min skoljacka! Eller? Nje, jag och min kära traktor hade lite delade åsikter om detta och han tyckte det var roligare att ta livet av sig i form av självmordsbombning ungefär. När jag var påväg till skolan så sa det typ BAAAM och huven började ryka som bara den, stannar och kollar huven, då har kylarslangen spruckit, så den är typ en plastbit.. Slang är den då inte iallafall. Detta resulterar i att jag får sitta och frysa ett tag i min lilla traktor och sedan kommer Madde och hämtar mig, tur att man har så snälla människor runtom sig!

Men ja, jag blir alltså hemma idag då jag har svårt att ta mig till skolan utan traktor, Micke ska försöka fixa en kylarslang så vi kan fixa den imorgon. Måste ju komma till skolan och få min jacka och göra provet.

Iofs får jag mycket tid till att skriva klart biologiarbetet som är nästintill klart, och sedan ska hemlabben skrivas, kan plugga extra till provet som jag skulle gjort idag osv. Jag känner mig riktigt duktig som ska jobba när jag egentligen kan sova istället, men jag måste verkligen blir klar med allt. Jag måste bara tina lite först ;)

Slänger in en bild på min pärla i somras, som tyvärr tappat vingen för tillfället.. men den är snart på igen! Och huven SKA fixas, rosa ska den bli, med en vit kanin!


Kommentarer
Sandra

12-12-12, jorden går under... eller nje, det var bara Sannas lilla traktor som tog livet av sig.
R.i.P

Svar: Haha, skulle inta slagit fel om datorn pajjade och bilen la av mitt i skogen påväg till highland!
sannaaltesson.blogg.se

2012-12-12 @ 15:35:56
URL: http://svanholts.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0