Varmt!!

Åh, älskar verkligen att ha öroninflammation, jag går upp på morgonen, tar mina tabletter och går och lägger mig i soffan sen vaknar jag runt 12 igen. Då börjar min dag. Så ni kan nästan tycka lite synd om mig! ;) Men det börjar nog blir bättre iallafall!

Igår mina vänner! Då hade jag lyckats glömma träns och sadel samt diverse utrustning i transporten, och jag har bara ett träns (hittade inte det som legat och skräpat på hyllan hur länge som helst) Som tur är är Hedra väldigt snäll, därför såg våran outfit ut såhär igår:


Vi skulle endå bara ut och klättra lite och jag rider henne alltid från hagen i grimma och grimskaft (Då har jag sällan grimskaftet som tyglar utan sätter det bara i ringen under hakan som vanligt och hoppar upp!) De fick sig ett riktigt klätterpass och våran tilltänkta tur på 45 min blev snarare drygt 2 timmar. Det blir så när man ger sig ut på okända stigar här uppe i bergen tydligen! Men de fick klättra mycket, och Hedra galopperade gärna upp för backarna på hemvägen även om hon inte skulle, och travade med glädje så så trött var hon nog inte. Hon hade lite träningsverk i ryggen idag men vad ska jag förvänta mig?

Imorgon eller på söndag ska jag nog ta och hoppa lite, får se om jag får med mig någon mer. Mamma hänger säkert på iallafall!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0