Sanna är nervös!

Det sista har jag faktiskt inte blivit så nervös inför tävlingar, mer haft en grym känsla i magen att vi ska gå ut och vinna hela skiten. Vi vet dock hur detta har slutat. Men nu har jag en ännu bättre känsla och faktsikt mer press på mig också. Från min egen mamma! Hon visade en videosnutt från i tisdags när vi tränade för sin kopmis, och då frågade hon varför jag inte ridit så på tävling. Då får vi ju våra nollor som vi behöver lixom, skillnaden nu är att hon tar mina förhållningar! Så nu har mamma sagt att om vi inte går felfria ska hon piska mig, snäll mamma man har va? ;)

Ne, men jag tror också det blir mycket bättre om jag bara rider såhär. Innan har jag inte ens försökt att göra halvhalter, det var till ingen nytta. Jag SKA gå felfri i iallafall LC, LC+ borde inte heller vara problem. LB Kan vi också om jag bara rider, och om jag fått en bra känsla så kommer vi även starta LA då mamma trodde man anmälde till cupen, inte till klassen som ingick i cupen, så hon har inte avanmält oss. Det återstår att se!

Igår putsade jag, och gav Hedra massage och stretchade och lekte i paddocken. Hon tycker det är så kul att typ rusa allt an har och tvärvända, så hon brukar typ hoppa omkring. Så grymt söt! Idag ska jag ner och rida lite barbacka på hacket bara, lite mjukt och stretcha ut eftersom hon vart lite öm i ryggen igår. Sen kasnke hon får sig lite massage med, måste bara kolla upp om det är karens på något av linimenten jag använder!

Bjuder från filmsnutten från i tisdags! ;) Notera att just denna "övning" har vi haft grymt svårt med, efter linjen tvärväde hon innåt och drog vilket resulterade i att jag höjde handen och vi stannade eller krachade rakt in/igenom hindret! Nu var det däremot piece of cake! Heja oss, se upp ni som ska till Nuntorp. Vi är farligare än ni tror! ;)


Rörigt inlägg, sådant älaksar ni va? ;)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0