Sad but true

Fick sluta tidigt idag, vi kunde flytta fram "gympan" (som idag gick ut på att jääsa i solen och lyssna på mer information än vad mitt huvud klarar av.) Sedan slutade vi, vart grymt ridsugen men smart som jag är så hade jag inga ridkläder med mig. Hade kunnat rida Nimpa annars trorja, men det vet jag tills nästa gång! ;) Om jag hinner får jag rida på onsdag istället..Då har jag ju hoppträning men hinner jag under dagen skulle ju det vara bra :) 
 
Sen har jag inte all tid i världen idag, vid 5 ska vi åka till Ringo som ska provridas idag. Det är min första ponny som nu står hos en fodervärd, och nu är vi tvugna att sälja honom. Känns inte alls bra i magen, han är så grymt spciell och jag vill verkligen inte att han hamnar hos fel personer. Detta är mammas jobbakompis som ska komma och provrida, men endå. Tanken på att vi inte kommer äga honomlängre så jag kan ta hem honom om något skulle bli fel, det är hemskt och jag vill helst inte tänka på det. Fördelen är att de bor väldigt nära så jag kan kanske åka dit och hälsa på ibland. Jag som lovade honom att det skulle vara vi två, hade jag haft något att säga till om hade han inte ens åkt till en fodervärd. 
 
 
Kan ladda upp mer bilder på min grymt fina Ringo sedan, men nu måste jag åka iväg en sväng. Fick världens klump i magen nu, min fina <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0