Redan vaken!

Har redan lyckats vakna till liv! Ska bara orka släpa mig upp och ut för att hämta min mobilladdare, sedan ska jag ringa en i stallet som jag ska rida ut med. Trevligt! Har även återigen tagit hand om detdär med att föra över bilderna till min lilla usb-hårddisk som jag fått, dock är det glapp i den och känns ganska opålitlig så vet inte om jag ska köpa en annan så fort jag kan. Datorn är hursomhelst väldigt seg så något måste jag göra. Har endast några GB ledigt utrymme.

Hoppas att dem ska ta och fixa en uppdatering av blogg.se appen för jag vill kunna blogga mera, sitter inte så ofta vid datorn. Speciellt inte nu när skolan börjat och jag spenderar ca 80% av tiden på Höglanda. Händer att jag snor en dator och uppdtarer som ni märkt, men det blir så långa, röriga inlägg där jag inte orkar eller hinnder skriva speciellt läsvärt. Idag får dock min dator hänga med ner, soft! Sandra är inte hemma så jag får umgås med alla andra knasbollar och så får vi se om jag snor hennes säng eller om jag sover någon annan stans.. Sovplats finns det alltid!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0