Ponnytrav!

På schemat idag har det än sålänge bar vart ponnytrav! eller, ponnykörning. Vi körde lite precisionskörning och får jag säga det själv så vart jag quite azum! Emma som jag åkte med som även är en av mina nyfunna, ganska konstiga kompisar drog dock ner i princip varje kona. Men jag drog bara er en. Och missade en planka, men det var inte å lätt!


Igår var det hoppträning, det gick typ.. sådär. Mamma tyckte det var bra, första två tänka sprången låg på typ 60-70. Hon sprang bredvid, fin hoppponny jag har <3 Sedan stoppade hon nån gång med. Fick något någorlunda bra språng i slutet på ett litet räke på typ 70-80. Sedan hjälpte Ulf mig lite med galoppen, hon har så grymt svårt att ställa sig i galoppen, dels beroende av mig för att jag typ låser höften lite. Men sen drog jag i knäet i ett av dem väldigt hårde järnhinderstöden, trodde jag skulle dö typ..


En fördel var att hon var väldigt fin på en böjd linje iallafall och hoppade även om vi kom lite halvgalet.



Emma var väldigt duktig, som sagt! Skrattade inte ett dugg åt henne, bara med! Nästan iallafall!










Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0