Ouch!

Vaknade upp med sån jävla smärta i örat vid 5 imorse.. Kunde inte somna om, hade ont igår med men idag är mycket värre. Försöker sova mig igenom dagen tlls jag ska få träffa en läkare 15.30.. Jag har sjukhus skräck, lipar när jag ser en nål och får panik om den är till mig, bokstavligen panik. Finns inget värre! Dessutom, när doktorer ska kolla öronen på en så trycker dom in dendär jävla grejen hur långt in som helst så det gör så ont att man tror man ska dö, jag kan inte ens klia mig på örat. Kommer typ svimma eller något. Hoppas det är något som kan ge mig nått mirakelpiller emot, INGA sprutor. Då går jag hellre på tabletter hela hösten..

Åh, jag kommer dö. Jag kommer dö. Jag kommer dö!

Tvungen att avreagera mig lite, AJ!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0