Knapra tabletter!

Äntligen är läkarbesöket över, inte helt smärtfritt men utan sprutor eller något annat farligt.. Fick utskrivet Kåvepenin så det bar av till apoteket och mamma köpte ut medicinen + Ipren och Panodil. Knaprade i mig tabletterna sen hem och sova, nu känns det bättre.. Man står ut iallafall.

Hedra får dock vila idag, var svimfärdig när vi kom hem så mamma var snäll och tog hand om henne idag, vi som hade tänkt at skritta ut en runda. Men det kommer nya tillfällen!

Kommer upp ett inlägg med video från träningstävlingen snart, dock bara andra rundan då jag skäms så över den första.. Faktsikt..

Har äntligen fått lite extra minne till min dator med, fick två usb-minnen på 256GB vardera så det bör hålla en stund iallafall, har haft endel problem när jag fotat och så det senaste då jag fått offra endel andra bilder och grejer på datorn för att få plats med dem. Har oftast inte haft mer än 1GB ledigt utrymme, men nu är det slut på det! Kanske får lite snabbare dator nu med! ;)

En bild från igår som min lilla vän Sanna Alevång fotat! Mer kommer i inlägget med videon! :)

Stör mig verkligen på att schabraket hamnar så långt bak, vet inte vad jag ska göra åt det.. Ska testa med fårskinnspadden då jag har för mig att den inte gjorde så med den.. Vi får se!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0