Hemma och vänder!

Nu är jag äntligen hemma från stallet, tog en mysig lite längre skrittrunda med en i stallet. Vi diskuterade en hel del om dagens ungdommar och ja.. massor! Det var riktigt trevligt faktiskt, Hedra uppförde sig exemplariskt, var lugn när vi tog nån galopp upp för en backe och gick snällt förbi kor utan att ens kolla. Förutom på hemvägen, då var dem lite läskiga! Sen var det en traktorliknande sak som lät en hel del som hon hoppade till lite för med. Men det förstår jag faktsikt..

Nu är jag bara hemma och vänder, ska packa ihop datorn så jag får med mig den till Highland och sen är det typ av.. Taggar verkligen stalltjänst kl 7 imorgon <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0