Fullspäckat schema!

Vill börja med att hylla Blogg.se! Efter en hel sommar eller något har dom äntligen fixat sin app så man kan logga in, det var på tiden! Nu ska det bli livat här!

Idag hade vi våran första hopplektion, Nimpa var fin och pigg. Hoppade endast en liten bana av bommar och en linje på medellinjen, knappt hoppning om man frågar mig ^^ Men hon var fin iallafall!

Sedan fick jag rida Mumin, Emma är dundersjuk så fick rida hennes lilla energi knippe! Sjukt lik en kompis gamla ponny. Super söt och pigg och glad!

Imorgon ska jag morgonfodra och sedan har vi stalltjänst tre pass, på lunchen ska jag motionera Nimpa om vädret tillåter och sen ska jag direkt hem och åka på hoppträning! Full fart hela dagen imorgon!

Bjuder på en fin bild från när vi hade nån aktivitet med tvåorna och tvingades ta äpple i vattenhink och sedan leta sockerbit i mjöl! Jag och Emma på bilden ^^



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0