En vecka kvar!

Nu är det bara en vecka kvar tills jag börjar gymnasiet, jag vet inte om jag ska skratta för att jag äntligen har tagit mig såpass långt på vägen eller gråta över att det bara är en enda vecka kvar av sommarlovet, och att jag faktsikt måste börja i en helt ny klass med nytt folk som man inte känner. Jag är dock taggad inför 3 grymma år på SRG med Sandra, vi kommer bli antingen älskade eller hatade! Haha ;)

Klockan ringde redan kvart i 9 imorse, upp och gå ut med hundarna och grejer sen bar det av till tandläkaren. Det finns nog inget värre än tändläkaren. Jag tycker det är så grymt jobbigt att gå dit! Det var dock lätt överstökat och jag kände mig ganska duktig när han frågade hur ofta jag drack läsk och åt godis, jag äter knappt godis eller dricker läsk. När alla andra köper läsk så köper jag en ramlösa, och köper de andra godis köper jag gärna salta pinnar! Så jag är ju ganska duktig iallafall! Sen står jag på kö för tandställning, vilket han nämnde idag. Då sa han även att man antagligen drar ut någon tand och ja... Innan har jag verkligen velat ha en tandställning då det är lite kaos i min mun med alla tänder, men nu är jag inte så säker längre. Allt som betyder sprutor vill jag helst slippa.

Senare idag är det möte med div II laget, vi ska planera lite och så. Sedan efter det är det tävlingsmöte så det kommer nog bli sent ikväll. Lagmötet började nog vid 7 tror jag.

Och just nu så sitter jag och ska fixa ihop filmer, kom på att mama inte fick med hela första rundan i lördags, men ni får nöja er med halva! ;) Ni kommer även få videorn i två "delar" En för lördagen och en för söndagen!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0