Dagens kämpe!

Åh, som ni ser lite längre ner så har Jossan blogg...rapeat mig, skriver man så? Jag låter det vara kvar, för på tal om henne så kollade vi på OS innan idag, vi satt här hemma och red så fint så. Hejade på så det säkert fördes ända till London!

Och på tal om OS så måste jag fakstikt säga att dagen shjälte var verkligen Lisen! eller hjältar, Matrix var ju också otroligt duktig som hjälpte till lite extra när Lisen helt enkelt inte kunde! Dom är ett så fint ekipage, och jag tycker personligen att Lisen är en väldigt bra hästmänniska utifrån det jag läst på hennes blogg! (HÄR hittar ni den!) Hon har sån enorm kämparglöd och vet vad hon vill! Trots att hon fick åka rullstol igår så kämpade hon sig upp på hästryggen och red runt en OS bana med bara 4 fel! Det är väldigt starkt, jag hoppas verkligen att hon är stolt över sig själv! En annan hade tagit vad som helst där inne på sjukhuset om det gjorde så ont som jag fattat det, men Lisen sa strikt nej till morfin och liknande, allt för att få tävla idag!

Så grymt stark tjej detdär, och hästen ska vi inte prata om! Hade jag fått möjligheten att ha honom hade jag verkligen inte tackat nej!





Bjuder på några bilder från Borås Grand Prix när jag var där och fotade, när hon dessutom vann! Det var första gången jag hörde Matrix namn, och jag var kär redan från början, maffiga skimmlar faller mig i smaken! Och inte för att skryta, men hon stog precis nedanför mig p läktaren så jag stog precis brevid Matrix! ;)

Kan undra om någon, eller ens Lisen kunde ana att detta fina ekipage faktsikt skulle starta OS iår!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0