Bra känsla!

Idag fick jag en riktigt bra känsla! Allt var enkelt lixom, jag styrde och slänge jag red så flög vi lätt över alla hinder! Vi hade satt upp en linje med 4 korta emellan, en oxer snett igenom och en oxer på långsidan för att öav på linje och sedan lång anridning som jag hade svårt med när vi tränade för mammas kompis sist. Det var inga problem idag!

Hon var så lugn i sig själv idag och blev aldrig lång eller flack, hon höll ihop sig så grymt bra. Jätte nöjd med henne! Fick två stopp varav ett var på hela 60 cm eller något! Andra hindret på linjen, vitt med vattenmatta under. Där var jag bara passagerare så det blev lite pannkaka! Sen engång när vi skulle hoppa oxern snett igenom, men då fick vi konstig sväng och lixom inget avstånd.. Sen hoppade hon när jag red på det igen! Stoppet på oxern var förståeligt, man kan inte bara slänga sig över en oxer på 105 som är nästan 1m bred. Hon hopade iallafall nästa gång även om vi kom lite nära!

Jag är riktigt nöjd över henne! Hon funkar jättebra på pelhamet, det är lixom ingen dragkap längre! Rider jag såhär i helgen är jag säker på att vi kommer få hoppa iallafall en omhoppning! Kanske vågar mig på att etsa lite på LA med, kanske bara något språng iallafall!

Ni får en liten bild som jag tagit från en liten film nu, sen kommer ett eget inlägg med lite bilder om en stund! ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0