back @ Highland!

Åkte hem igår eftermiddag och red Hedra, vilket gick ganska okej. Han vart typ väldigt seg i reaktionen men flyttade ganska bra och tog bra stöd i munnen och sånt. Sen började hon bara spriga, och då är det ingen idé att bårka med henne så jag galopperade ut från paddocken och fortsatte en bit på grusvägen, när hon var lugn saktade jag av och skrittade av henne sista biten ;)

Idag tänkte jag öva lite reaktion men fick sällskap av en i stallet som ville rida ut med mig så hängde med på en runda, Hedra vart ganska seg idag endå.. Lyssnade framåt och bakåt och sånt iallafall!

Sen bar det av till Höglanda! Tanken var att jag skulle vakna tidogt och komma innan föräldramötet klockan 3, men jag vaknade typ 11 nån gång och kom inte upp förens 12 så kom hit runt 4. Då var rummet helt knökat! Sandras rumskompis hade kommit och hon hade bjudit hit två killar, sen gick dom ner och åt. Och då kom det två killar till! Sen hade jag och Sandra kul och spelade musik för hela Villan! ;)

Haft lite trevligt och vart på promenad!



Kommentarer
Kajsa

Grymt fin ponny du har!

Svar: Tack! :')
sannaaltesson.blogg.se

2012-08-20 @ 21:46:33
URL: http://kajsaochtuvas.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0