Awesome giraff!

Idag var Hedra en riktigt fin giraff! Har kommit på att jag har riktigt fina liknelser med min ponny, är hon sådär så hon borde vara glad att hon är söt eller bara normalt awesome så är hon en minigris, sådär urgullig att man smälter lite när man ser henne ;) När hon är så superfin som idag är hon en giraff! Det första man ser om alla djur står i en klunga på savannen!

Nog om liknelser, idag var det stress hem och iväg till träningen. Mamma hade fixat Hedra och lastat in Ussan så det var bara in med Hedra och sedan iväg. Mamma var nervös och stressad men när vi kom fram så var Ulf försenad, tur det ;)

Hedra kändes väldigt fin och hoppade fint! Körde en låg trekombi som gick busenkelt, låg dock på typ 60 men hon hoppade den grymt bra varje gång! I slutet fick vi hoppa lite högre, enligt Ulf var det 1m men jag tvivlar på det, kändes minilågt! Det var lång anridning, snett igenom och hindret nästan längst ner mot hörnet, vi fick ett stopp sedan red jag bättre och hon var klockren! Sååå nöjd över min giraff! <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0